Saturday 16 June 2012

Bukan kita yang kata...tapi PAS yang kata



Kita imbas apa yang satu ketika dulu PAS kata..

UMNO menjadi kafir kerana bekerjasama dengan parti-parti kafir seperti MIC dan MCA.
“Sesiapa yang reda dengan kufur maka dia menjadi kufur..” “Haram orang Islam memangkah calon kafir. Ini kerana Allah mengharamkan melantik orang kafir menjadi pemimpin”.

Dulu..berfatwa undi orang kapir haram malah leh jatuh kapir..tapi sekarang tolong kempen utk calun kapir lagi malah galakkan ahli2nya undi orang2 kapir.
( Dulu guna dalil Al-Quran dan hadis, tapi hari ni dalil tu dah tak berbunyi dan disorokkan bawah karpet "sahsiah Islam")
Dulu..marah UMNO kerana berpakat ngan orang2 kapir, dan berdalil Al-Quran dan Hadis gak..tapi kini ikut juga ler bayang UMNO..berpakat2 pulak ngan kaum kapir dan spt biasa dalil2 disapu kebawah karpet "sahsiah Islam".

Bukan kita yang kata...tapi PAS yang kata demi mencari sokongan orang Islam yang taksub kepadanya..! itu dulu laa...Agaknya ini yang Haji Hadi dakwa bahawa mereka juga seperti kawanan anjing...hahaha






Kerana tiada sifat malu inilah mereka sanggup menjual maruah agama dengan membenarkan kalimah Allah digadaikan, soal murtad dianggap remeh, hudud ditukar kepada negara kebajikan, pejuang seks songsang diagungkan, membenarkan Al-Quran dibaca oleh puak kafir dan kesucian masjid dibiarkan dicemari tapak kaki sang kafir harbi. Sanggup mereka diperkudakan si kapir harbi DAP kerana kemaruk kuasa.

No comments:

Post a Comment