Tuesday 1 October 2013

CEC DAP 2.0 Haram Kerana Pengundi Hantu!


Adakah Jenice Lee agen MCA atau agen Gerakan yang sengaja menghadiri CEC DAP 2.0 meskipun beliau telah dipecat dari DAP dan digunakan untuk memecah belahkan DAP ? Mungkin inikah yang ada dibenak-benak para chauvinist DAP ?

Apapun tahniah kepada Jenice Lee kerana telah berjaya menghakiskan kepercayaan ahli-ahli DAP kepada tokong Lim Guan Eng dan God Father Lim Kit Siang.

Tak kisahlah kalau orang gelar si Jenice Lee ni hantu MCA ke, hantu Gerakan hatta hantu UMNO sekalipun kerana dalam kepercayaan masyarakat Cina ada hantu baik dan ada hantu jahat. Kira you jenis hantu baik la Jenice suka tolong olang.

Walaupun you tak berjaya menjatuhkan Karpal Singh dan Jagdeep Sink tetapi percayalah Jenice sesungguhnya Karpal Sink itu tak akan hidup lebih lama lagi...mungkin mati kempunan kekejungan berangan di atas wilchairnya nak jadi menteri.

Mungkin juga selepas kematian Karpal Sink maka umat Islam boleh melangkah mayatnya beramai-ramai dan bersatu padu menegakkan syiar Islam dan hudud di negara ini. Mungkin itu petunjuk ataupun clue dan hint yang Allah s.w.t nak tunjuk pada kita.

Perjuangan harus diteruskan sehingga DAP mampos.

2 comments:

  1. Dalam kehidupan jika sudah dipengaruhi partai sudah tidak asli lagi, karena penuh kepentingan

    ReplyDelete
  2. orang partai memang banyak yang aneh, komentar juga ya ke blog saya www.goocap.com

    ReplyDelete