Wednesday 10 April 2013

Panas!!!!YB PAS Ratah Tubuh Bini Orang...Tok Guru Tumpang Stim!


Semalam aku ada buat entri warm up tentang kisah khabarnya isteri kepada ketua cawangan pas yang ditangkap bersama suami orang dalam gerabak keretapi. Klik di SINI.

Kisah ini walaupun dah lama berlalu dan ianya bukan cerita baru namun kesan dari cerita ini rakyat Kelantan mula tertanya, kenapa sampai begitu sekali sikap Nik Aziz yang mana kelihatan tidak mampu untuk berlaku adil dan gagal sepenuhnya melaksanakan syariat Islam sebagai seorang yang kononnya bergelar Tuan Guru dan dalam partinya berjawatan Mursyidul Am.

Saksi utama sudah acapkali bersumpah. Samada di pentas ceramah maupun di mana saja beliau muncul termasuk di Youtube.

Ustaz Saidi, itulah nama saksi utama, dulunya beliau adalah Ketua Keselamatan Nik Aziz selama lebih 15 tahun berkhidmat. Di mana saja Nik Aziz pergi untuk berceramah maka beliaulah yang akan menyusun jentera keselamatan agar perjalanan Nik Aziz aman sejahtera.

Namun Allah Maha Kaya, kejadian isteri ketua cawangan pas yang ada skandal dengan suami orang ini membuka hati beliau untuk melihat sendiri sejauh mana Nik Aziz ikhlas perjuangkan Islam. Sejauh mana laungan Negara Islam bergema, apakah gema untuk undi atau gema untuk syiar Agama Islam.

Kebetulannya Ketua Cawangan Pas itu adalah saudara saksi sendiri, datang mengadu, isteri tak pulang ke rumah atau dengan kata lain, isteri menghilangkan diri lebih dari 4 hari, datang merayu meminta bantuan agar dicari isteri yang tercinta.

Kenapa cari Ustaz Saidi ? Siapa tak kenal Ustaz Saidi, orang 'gedebe' No 1 Kelantan, gedebe tu membawa maksud berani dan tak takut mati. Itu sebab Nik Aziz lantik Ustaz Saidi sebagai Ketua Keselamatan No 1 beliau. Ramai kenalan di seluruh Malaysia maka sang suami tahu Ustaz Saidi yang paling layak dan mampu bantu beliau mencari isterinya yang tak balik rumah.

Beberapa hari Ustaz Saidi mencari, akhirnya beliau mendapat perkhabaran baik, isteri kepada Ketua Cawangan Pas ini rupanya bersama suami orang dan yang paling menyentap perasaan Ustaz Saidi, suami orang itu adalah Adun ketika itu malah memang terkenal dengan sikap playboy dan kasanova tahap kritikal. Semuanya disapu.

Sebelum bertolak ke stesen keretapi Kuala Krai, Ustaz Saidi beserta Si suami dan rakan-rakan yang lain berbincang dan ketika itulah Si suami dengan nada kononnya gentleman, nada marah yang amat sangat menyatakan beliau bakal ajar isterinya, paling tidak penampar jepun hinggap dipipi atau Adun tersebut wajar diberi penyepak terajang.

Perbincangan juga menghala kepada tangkap dan bawa kepada Tuan Guru Nik Aziz untuk diadili dan bakal menjadi sejarah pertama Kelantan, Hudud bakal terlaksana. Itu yang bermain dalam kepala mereka semasa perbincangan. Mereka teruja kerana parti mereka bakal laksanakan hukum Islam buat pertama kali dalam sejarah Malaysia.

Dengan semangat ini dan dengan perasaan marah mereka bertolak ke stesen keretapi Kuala Krai dengan dua buah kereta......bersambung esok..



Baca Artikel Menarik Dibawah:

Berita Gempar!!Betina Sundal Cuba Menyerang SPR?Panas!!

 Video Lebai PAS Mengamuk Berebut Betina...kahkah!

Panas!!!Tok Guru Miang Lesapkan Duit Lepas Main

Hangat!!!YB PAS Zina Dengan Muslimah PAS ( Part 1)

Terkini Lahad Datu:Seorang Lagi Panglima Pengganas Kiram Ditangkap Bersama Orang Kanannya

Gempar!!Kerana Suka Menjilat...Mulutnya Mula Berbau Macam Longkang

Video 18 SX Yang Perlu Kita Lihat Sebelum Kita Tidur

Hot!!Jangan Pandang Kalau Tak Cukup Iman..Nilaikan Yang Bawah kalau Masih Ada Lagi Iman!!

Berita Terkini Lahad Datu:Polis Tahan Dua Lelaki Sulu, Senjata Dirampas

Panas Lahad Datu!!! RM 5000 Sekali Tampar!!

Hot Video!!!Pemimpin PAS Melacur Dalam Masjid

Madah Berhelah Jadi Santapan Hidup Mu

Suzana Muntah Hijau Dikerjakan Lebai Bakar

Panas!!! Pak Haji Tak Puas Lagi...Semua Nak Balun!

Hot Terkini!!!Azmin Ali Punya ke???Gempar!!!

Tolong Jangan Rogol Saya...!

Hot!!!Lebai Tua Suka Orang Berzina...Best!!!

Panas!!!Video Berakhirnya Seorang Playboy...Meletup Di Penang

1 comment:

  1. Best sangat cerita ni.. Buatkan saya nak baca tiap hari..
    Tumpang Iklan
    Ha..besar macam ni baru mantap
    Baru isteri sayang..ermm
    >>>Enlargexl:Besarkan Zakar <<<

    ReplyDelete