Friday 26 April 2013

Slogan Terkini Pakatan Rakyat 'Selamatkan Moral Pemimpin Pas'


Pemimpin Pas pernah berkata, Dap sekarang sudah boleh terima Islam. Pada hemat penulis itu adalah satu kenyataan yang bodoh dari seorang pemimpin yang 'ulung' dari parti Islam.

Pas harus menilai semula atau menarik balik kenyataan tersebut memandangkan tiada seorang pun pemimpin Dap yang bersetuju dengan ungkapan tersebut. Sebaliknya hanya tentangan demi tentangan yang diberikan oleh Dap terhadap Pas. Buktinya hingga sekarang Dap menyangkal segala dakwaan yang dikeluarkan oleh Pas, dan hudud adalah dilarang keras pelaksanaannya waima jika mereka menang PRU nanti.

Jika diteliti dari segenap sudut, mengapa Dap begitu berani melawan pandangan rakan pakatannnya, dan sanggup mati dari melihat Islam ditegakkan?

Mungkin jawapannya ada pada diri pemimpin Pas itu sendiri terutama Nik Aziz. Apa yang dapat diperkatakan ialah sikap Nik Aziz yang memilih kasih setiap kes yang timbul dalam Pas dilihat sebagai punca kurangnya rasa hormat rakan pakatan lain terhadapnya. Bukan itu saja, ahli Pas sendiri pun sudah mula berani mempersoalkan kredibilti Nik Aziz.

Sebagai contoh, pemimpin yang ingin membawa Pas kembali ke dasar parti yang asal dipecat. Tapi pemimpin yang bermaruah rendah terus disanjung malah diberikan mandat untuk terus mewakili rakyat.

Banyak kes yang tidak bermoral yang melibatkan pemimpin-pemimpin Pas hanya dipandang sepi oleh Nik Aziz. Seolah-olah perbuatan jijik mereka bukan satu dosa dan tak perlu ditegur. Skandal-skandal seks pemimpin Pas seperti Adun Selising yang terang lagi nyata berzina dengan bini orang, Adun Semerak, Adun Perupuk, Mat Sabu dan terbaru Pak Stopa.


Sehingga kini belum ada pun satu kenyataan yang keluar dari mulut Nik Aziz untuk menyiasat empunya spender putih apatah lagi menyuruhnya membuat laporan polis. Jika kes sundal yang baru berlaku ini pun Nik Aziz tak hairan, jangan haraplah beliau akan ambil pusing kes sundal yang sudah-sudah.

Sikap Nik Aziz yang tak pernah serius dalam mengendalikan kes-kes seumpama ini, dinilai oleh rakan pembangkang yang lain sebagai seorang pemimpin Islam yang tak tetap pendiriannya. Seperti lalang yang ditiup angin. Nik Aziz seolah-olah merelakan dan menggalakkan lagi para pemimpin Pas yang lain agar lebih agresif lagi berzina.

Justeru bukan satu perkara yang pelik apabila saban hari rakan pembangkang lainnya terutamanya Karpal asyik menghentam Nik Aziz depan belakang. Siapa yang harus disalahkan?

Karpal kah yang bersalah dimana beliau merupakan seorang kafir harbi yang buta mata dan hati tentang Islam.

Atau Nik Aziz yang mendakwa mempunyai ijazah bergulung dari India dan Mesir tentang hukum Islam, tapi masih menutup sebelah mata apabila skandal sundal melibatkan pemimpin Pas.

Kepada Nik Aziz, Islam bukan hanya untuk dilaungkan, tapi dipraktikkan. Selamatkan dulu akidah dan iman pemimpin kamu sebelum berangan-angan memperbetul dan menyelamatkan seluruh rakyat Malaysia. Slogan 'selamatkan Malaysia' patut diubah menjadi 'selamatkan moral pemimpin Pas'.

Jangan sampai anda digelar sebagai punca berleluasanya kes zina dalam Pas.


Baca Artikel Menarik dibawah:

Muslimah PAS Terengganu Nak Jadi Penternak Babi Sempena PRU 13

Panas!!!Ayam Tak Suka Seluar Dalam Haji Hadi

Panas!!! Pelakon Blue Film Disaman

BERITA TERKINI!!BILIK GERAKAN BN NIBONG TEBAL DI BOM

Berita Terkini:Jurukamera RTM Mati Di Pukul Penyokong Pas Di Gua Musang !!

Hangat Terkini!!Pelacur Singapore Bantu Tuan Guru Jatuhkan Pemimpin Islam UMNO?

Hangat!!! Skandal Anuwar Dengan Shamsidar Serta koleksi Lucah PRU 13

DAP keluar Pakatan Rakyat Di Kedah...Berebut Nak Kerusi.

Haji Hadi Boleh Tipu Pengikut PAS Tapi Jangan Tipu Allah!!

Hot Spender!!!Pelaku Zina Dalam Hotel Teman Rapat Hadi?

BERITA GEMPAR!!! ANWAR TELAH TERBUNUH!!!

Berita Hangat!!! Berzina Dengan Janda Butik Muslimah Tanda Memperjuangkan Islam...Stopa Spender Harus Bertaubat?

Senarai Penuh Calun BN Terengganu Membuat Pakatan Rakyat Kecut Perut

Stopa Underwear Kunci Mulut...Pengikut PAS Terus Diperbodohkan?

Hangat!!! Mustapha Ali Akan Di Saman!

Berita Terkini:Mustapha Ali Takut Di Panah Petir Kalau Bersumpah?

Hot!!!Pemimpin PAS Boleh Terus Berzina Selagi Ada Bulan..Itu Janji Bukan Manifesto?

Hot!!!"Saya tidak pernah ada skandal dengan Stopa Ali, itu bukan saya."- artis Indonesia

Hot Video!!! Pengikut PAS Kata Stopa Big Spender Tidak Mandi Junub Lepas Berzina??

BERITA GEMPAR!!!PUAK PAKATAN EDAR VIDEO ALTANTUYA DENGAN NAJIB??

GEMPAR!!!! DATO DR HARUN DIN ISYTIHAR KELUAR PAS!!!

TERKINI! VIDEO MUSTAFA ALI BERSUMPAH PERTAHANKAN AKSI VERSI SENDIRI!!

No comments:

Post a Comment