Sunday 19 May 2013

UMNO Di Bogel Dan Dilacurkan !! 3 Naib Presiden Sibuk Jadi Menteri ?!!


PRU13 amat jelas keputusannya Melayu bertambah yakin dengan UMNO dan Cina menolak Barisan Nasional !! Sifir mudah yang tak perlu d post mortem terlalu detail..kalau nak post mortem maka kaji d sudut lain..umpamanya d mana kelemahan STRATEGI UMNO dan BN !!

Tak perlu nak bergaduh isu Melayu dan Cina lagi..Thats It !!

Yang wajib d buat oleh Kepimpinan Tertinggi UMNO adalah JELAS..lawan fitnah yang d taburkan oleh pakatan haram jadah..lawan d Mahkamah dan terus turun ke bawah beritahu rakyat tentang FITNAH yang melanda UMNO BN..fitnah rekaan puok kera..

Semua tahu apa yang d FITNAH oleh Anwar Jubo#..semua tahu..babi yahudi ni dok buat rally seluruh Malaysia dan dengan seronoknya menabur FITNAH kepada UMNO tanpa berselindung ;

1. Fitnah d Seremban, himpunan anak kera yang terbaru..klik d SINI

2. Fitnah d Johor..klik d SINI

..dan banyak lagi yang melanda sebelum dan yakinlah akan datang..FITNAH BERSIRI ini dah mula d terima oleh Rakyat Malaysia yang mana 'masih d atas pagar'.



Siapa nak ambil tanggungjawab SAMAN puok kera ni..sapa yang nak bersihkan taik yang mula d tabur atas kepala ahli UMNO ni..nak suruh pemeriksa kira-kira cawangan pikul tanggungjawab ini semua ke..

Berapa banyak lagi najis nak d lumur d muka ahli UMNO ? tak nak tunjuk sekali ke bahawa anda bertiga d pilih dan d beri mandat dan mandat yang d beri anda pulangkan dalam bentuk Pemimpin yang ambil berat !!?

Kerusi Naib bukan sekadar Kerusi nak panjat jadi Menteri Penuh..kerusi atau amanah ini adalah untuk anda bertiga memikil tanggungjawab membantu PM dan TPM dalam setiap sudut pengurusan UMNO..samada d Pusat, Negeri, Bahagian dan cawangan.

Arahkan segera..arahkan yang berkenaan..selamatkan maruah UMNO dan kembalikan d tempat yang sewajarnya..

Baca Disini

Baca Artikel Menarik dibawah:


Adam Adli Anak Setan Ditangkap Ketika Sedang Menghasut Ditepi Longkang

No comments:

Post a Comment