Tuesday 15 January 2013

Terhapuskan DOSA Hj.Hadi dengan buku "Amanat Haji Hadi, Antara Fitnah dan Fakta"


MARANG 11 Jan. - Biarpun dikecam hebat agar Datuk Seri Abdul Hadi Awang menarik balik amanatnya yang didakwa memesongkan akidah umat Islam, Presiden Pas itu tidak menghiraukan desakan tersebut sebaliknya menegaskan beliau tetap akan mempertahankan amanat berkenaan.

Berikutan itu, beliau turut melancarkan buku Amanat Haji Hadi untuk cetakan kali kedua selepas selesai menyampaikan kuliah mingguannya di Masjid Rusila, di sini hari ini.


Abdul Hadi berkata, buku yang baru dilancarkan itu diharap dapat memperjelaskan kekeliruan kalangan umat Islam mengenai amanat yang dikeluarkannya pada tahun 1981 di Banggol Peradong, Manir.


Ditanya mengenai pendiriannya sama ada kandungan buku amanat tersebut tidak menyeleweng akidah umat Islam, beliau menjelaskan, itu adalah tanggungjawab beliau untuk memberi ilmu kepada masyarakat.

Abdul Hadi seterusnya menegaskan bahawa beliau tidak akan menarik balik amanat tersebut, sebaliknya menyifatkan isu itu timbul semula kerana pilihan raya.Berita penuh-Utusan Online



Satu pertanyaan untuk Hadi siapakah harus bertanggungjawab atau menanggung DOSA apabila berlakunya:-

1. Peristiwa Memali yang mengorbankan 14 nyawa yang taksub   dengan Amanat Hadi

2. Solat dua iman...iman org UMNO tidak sah..


3. Sembelihan org UMNO tidak sah


4. Pernikahan yg diakadkan oleh juru nikah UMNO tidak sah


5. UMNO kafir apabila berkawan dgn kafir...



Ini bukan soal bila PRU baru timbul Amanat Hadi..tetapi ini soal AKIDAH!!!



























Namun mungkin kerana terlalu taksub dan mendahulukan politik berbanding Islam,Hadi sanggup mempertahankan Amanatnya yang kini menghantui setiap nafas umat Islam di dalam parti itu untuk membenci saudara seagamanya yang menyokong UMNO.


























Pengikut Ajaran PAS telah ramai meninggal dunia...mati bersama ketaksuban pada Amanat Hadi...berdayakah Hadi serta Pemimpin PAS menanggung Dosa mereka?


Peringatan pada semua..JAUHI PAS ANDA SELAMAT...jangan sampai anak-anak anda menjadi mangsa KESESATAN PAS.



Fikir-fikirkan.

No comments:

Post a Comment