Monday 10 June 2013

Red Bean Army- Bukan Sahaja Di Alam Maya




Ugutan bunuh terhadap Tunku Aziz melalui panggilan telefon merupakan tindakan terdesak pembangkang berikutan pembongkaran strategi dan agenda pembangkang. Ini bukan satu-satunya cara ala mafia dan kongsi gelap yang dilaksanakan oleh DAP. Sebelum ini penulis telah memberi cadangan untuk menangani masalah pemberontakan bangsa Cina maka kerajaan harus bertindak dengan berani dan tegas untuk menghapuskan sekolah aliran Cina, kekang ekonomi mereka dan benteras kongsi gelap Cina. Mungkin setengah pihak beranggapan bahawa cadangan penulis ini sesuatu yang melampau. Namun hakikatnya, kita harus berani menghadapi kenyataan sebenar polar politik pembangkang. Ini merupakan bentuk serangan politik komunis alaf baru.

Red Bean Army merupakan tentera komunis alam maya yang berfungsi memancung kerajaan dengan hasutan dan fitnah jahat mereka. Bentuk peperangan alam maya masih boleh kita tangani dengan menyerang balas di alam maya juga. Namun keganasan pembangkang yang lebih mirip kepada aktiviti kongsi gelap ala mafia ini pula harus ditangani dengan pembenterasan intensif yang berterusan terhadap kongsi-kongsi gelap terutama di Selangor dan Pulau Pinang yang semakin sombong, angkuh dan bongkak.


Wee Choo Keong pernah mendakwa exco Selangor terbabit dalam kegiatan kongsi gelap. Pegawai polis Bukit Aman telah mengambil keterangan kakitangan dua exco kerajaan Selangor, Ronnie Liu dan Ean Yong Hian Wah. Namun tindakan yang cukup tegas tidak di ambil terhadap mereka. Dengan kata lain, siasatan menyeluruh , terperinci tidak dilaksanakan bagi memastikan kegiatan kongsi gelap dapat dibenteras sepenuhnya. Menurut sumber, kematian Teoh Beng Hock juga berpunca dari keganasan kongsi gelap. Teo kurang berpuas hati dengan cara pentadbiran berberapa adun DAP di selangor, cara Ronnie dan Hian Wah menggunakan kongsi gelap dalam pentadbiran kerajaan dan dengan mengunakan peruntukan kewangan kerajaan negeri untuk membiayai kegiatan kongsi gelap.Ronnie dan Hian wah telah menggunakan kongsi gelap, dan pejabat Exco juga telah digunakan sebagai tempat bermesyuarat mereka yang dikatakan mempunyai kaitan dengan peniagaan haram dan aktiviti haram.


Walaupun maklumat telah diwar-warkan bahawa DAP , telah menjadikan Red Rock Hotel yang terletak di Jalan Macalister sebagai Pusat Gerakan War Room DAP dan kubu kuat mereka namun pihak kerajaan kerajaan tidak menjalankan siasatan terhadap dua orang “Gangster” Cina yang bernama – Loh Lam Peng dan Loh Nam Seng iaitu pemilik Red Rock hotel ini. Mereka berdua ini adalah daripada kumpulan kongsi gelap – Hung Mung yang bermakna “Pintu Merah”


Kerajaan harus sedar bahawa kongsi gelap Cina ini merupakan penyokong dan pendokong kuat DAP. Kita tidak mahu kebangkitan pemberontakan bangsa Cina ini seiring dengan kebangkitan kongsi gelap. Mungkin DAP telah menjanjikan kebebasan beroperasi terhadap kongsi gelap, ini sememangnya di luar pengetahuan kita kecuali ada bekas pemimpin DAP tampil membongkar perkara ini. Namun sanggupkah kita membiarkan Negara kita dikuasai oleh kongsi gelap sehingga merosakkan keamanan dan ketenteraman yang selama ini dipupuk oleh Barisan Nasional. Maka tindakan yang bijak harus diambil oleh kerajaan dengan menghapuskan kongsi gelap Cina dan pada masa yang sama dapat menghapuskan pemberontakan bangsa Cina yang dimonopoli oleh DAP.


Sumber

Baca Artikel Menarik dibawah:



Ini Kalilah...Demi Maruah Dari Terus Di Perkosa Taukeh Babi


Hangat!!Tentera Wanita Israel Yang Berbogel Nak Sertai Blackout 505?


Panas!!Pak Menteri Jangan Bela Pelacur Cina!!?


Mati Dalam Lokap: Kadang – kala Memang ADIL,Polis Lebih Baik Daripada Iblis

Panas!!!Gadis Melayu Melacur Kerana Taukeh Babi

Suara Rakyat: Jangan Terpedaya Dengan Staf Sementara SPR!!

Perlu Baca!! Pelacur Singapore Di Liwat Babi Hitam

GEMPAR!!DUA AHLI PARLIMEN DAN DUA ADUN PAKATAN AKAN LOMPAT PARTI

Gempar!!Blackout 505- Puntianak Merayau Cari Anuwar

Amoi Main Wayang,Najib Jangan Tertipu!

Wajib Baca!! Presiden Melayu Pertama Singapura Tinggal Kenangan

Cina Malaysia cuba berpolitik cara "Cina China" atau "Cina Singapore" ?!!

Gempar!!!Berkat Pemerintahan Tok Guru,Seorang Pelajar Tingkatan 5 Dirogol Bergilir-gilir

Gempar!!!Gambar Kera Yang Bernama Azran-Melayu Lupa Diri Dan Liberalisme!!?

Gempar!!Kartunis Zunar Dicabul Beruk??

Penjual Aiskrim Yang Diliwat Diminta Berhijrah
Zetto Standley Tabik Spring Untuk Zahid Hamidi

UMNO Di Bogel Dan Dilacurkan !! 3 Naib Presiden Sibuk Jadi Menteri ?!!

Adam Adli Anak Setan Ditangkap Ketika Sedang Menghasut Ditepi Longkang

Kabinet Gabungan Terbaik DS Najib

Nik Aziz Bukan Pemegang Kunci Syurga,Bila Mati Melayu Akan Bersatu

No comments:

Post a Comment