Sunday 24 February 2013

Nik Aziz Murtadkan Diri Sendiri Kerana Ketagih Seks???


Jangan marahkan aku..jika aku kata Nik Aziz kemaruk nak jadi Paderi Besar Malaysia...cuba baca dibawah:-

Nik  Aziz Nik Mat melabelkan Umno sebagai parti murtad kerana mendakwa parti itu menolak Islam daripada dasar perjuangannya. Menurutnya bukan sahaja Umno, malah mana-mana pihak yang memperlekehkan Islam dengan sengaja boleh dianggap murtad kerana tidak mahu menerima hukum Allah sebagai panduan hidup.




Bagaimana pula dengan Nik Aziz yang memperlecehkan maruah dan kedudukan Nabi Muhammad Sallalahu Alaihi Wassallam seperti apa yang ia katakan didalam majlis ceramahnya seperti di atas itu?

Tidakkah Nik Aziz Nik Mat telah murtad dengan berkata seperti dalam video diatas?



Mana mungkin Allahu Ta'ala memilih secara rawak dari trillion2 umat manusia yang pernah ujud di muka bumi ini seorang mamat kampong yang secara kebetulannya bernama Muhammad seperti yang diperkatakan Nik Aziz pujaan ahlul PAS seMalaysia?

Tak setaraf kita dan juga Nik  Aziz atau sesiapa sahaja yang lain untuk dipersamakan dengan walaupun sezarrah debu di tapak kaki mulia Nabi Muhammad Sayyidul Mursalin!

Tahukah kamu bahawa darah orang yang hina Nabi Muhammad SAW itu adalah HALAL?? Cuba klik sini



Nik Aziz pernah berkata"Timbul masalah murtad, katanya sebab paderi Kristian, tapi saya kata tidak (kerana) orang Melayu murtad kerana orang Melayu sendiri memperlekeh Islam. Umno tolak Islam, maka nampak dia memperlekehkan Islam. Dia buang Islam. Macam lekehkan benda salah...macam ubat habis tempoh dia buang. Jadi bila Umno buang (Islam), agama apa Umno tu?

Jadi,agama apakah yang Nik Aziz anuti sekarang???
Mungkin kerana dah "murtad" berdasarkan ucapannya sendiri maka kemaruk pula nak benarkan bukan Islam guna Kalimah Allah dan membela paderi Kristian yang memurtadkan Melayu Islam.



Lihat apa yang Nik Aziz kata:

"Murtad ini bukan (hasutan) daripada paderi Kristian, tapi daripada orang Melayu sendiri yang tolak Islam, (maknanya) yang tolak Islam dia murtad. Agama apa Umno pakai? bila umno tolak Islam dalam dasar parti dia, maka (adakah) Umno sama ada Kristian, Buddha atau tak ada agama?" katanya kepada pemberita pada Muktamar Tahunan PAS ke-58.



Dari kata2 Nik Aziz diatas bolehlah disimpulkan bahawa memang  Nik Aziz Nik Mat telah membela paderi2 Kristian dan sanggup memurtadkan UMNO atas dasar.. mungkin untuk menutup Kekapiran yang ada pada dirinya.


Bagaimana pula dengan "Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" - Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.

Tidakkah Nik Aziz telah mengkapirkan dirinya sendiri???




Berjawablah Nik Aziz dan seluruh kepimpinan PAS serta Pengikut2nya dengan Munkar dan Naqir nanti?


No comments:

Post a Comment