Friday 8 February 2013

TERBARU!!ISU KALIMAH ALLAH,..HADI LETAK JAWATAN






Isu Kalimah Allah semakin menjadi barah kepada PAS...Hadi semakin tertekan dan meracau tidak lena tidur selepas tragedi kebakaran di Rhu Sila baru-baru ini.
Mungkin kerana Allah nak tunjukkan sesuatu kepada Hadi bahawa Allah itu Maha Besar dan Maha Suci dari segalanya.

Kebangkitan keluar ramai pengikut PAS dari parti itu ekoran kenyataan Hadi yang menyokong penggunaan Kalimah Allah oleh bukan Islam akan membawa kehancuran pada perjuangan PAS.

Ekoran kamelut keluar parti beramai-ramai dari pengikut PAS mungkin akan membawa perletakan jawatan  Hadi dari PAS..dan Hadi tak mungkin akan bertanding pada PRU 13 nanti..

Seluruh ulama-ulama muktabar hari ini bangun mempertahankan kesucian agama Islam, mereka sanggup berhijrah dan memberi arahan kepada semua pengundi supaya Boikot PAS dan Undi Calon UMNO.

Hari ini, pandang saja bendera PAS terasa jijik dan marah, terbayang-bayang wajah-wajah DAP yang menentang Islam, yang mempermainkan kesucian Allah.

Kata ahli-ahli PAS di Pulau Pinang, tanya itu Lim Guang Eng, Tuhan kepada Kristian Isa atau Allah???

Anda berjalanlah di pondok-pondok di Kedah, Kelantan, Terengganu...semua tok-tok guru dah meluat dengar nama PAS!!! TAk percaya, call sekarang Haji Mohd Nor seorang aktivis PAS yang tidak segan-segan menyeru ahli-ahli PAS supaya memenangkan Calon UMNO! Kata Haji Mohd Nor, undilah UMNO untuk elak Kemudaratan yang lebih terok kepada bangsa Melayu dan umat Islam di Malaysia.

Mereka kini geli dan malu bila melihat bendera PAS!




Eloklah dalam waktu2 begini..Hadi berehat dari politik dan pergi memancing bagi mencari ketenangan diri.

*Letak jawatan lebih baik dari menanggung beban...dosa pun tak semakin banyak.

No comments:

Post a Comment