Sunday 24 March 2013

PAS Liwat Islam,DAP Juburi PAS...Pencacai PAS Jadi Anak Haram!!!


1. Nampaknya huru-hara CEC DAP pada bulan Disember lepas telah hampir kepada kemuncaknya.

2. Persoalannya di sini adalah ini strategi Lim Kit Siang untuk menarik undi kaum Melayu untuk DAP?

3. MalaysiaKini telah melaporkan bahawa Pemerintah Ulung DAP, Lim Kit Siang mengumumkan bahawa beliau bakal bertanding di bawah tiket PAS sekiranya ROS bertindak untuk membubarkan Parti Rasis tersebut akibat daripada manipulasi undi.

4. Tidak mustahil ini sebenarnya adalah sandiwara Lim Kit Siang untuk memecahkan lagi undi Melayu khususnya penyokong PAS yang selama ini telah tawar hati kepada DAP akibat daripada pelbagai isu yang dibangkitkan mengenai Agama Islam.

5. Malah, Lim Kit Siang yang gemar melompat Parlimen setiap kali pilihanraya bakal bertanding di Gelang Patah, Johor. negeri yang didominasi oleh orang Melayu.

6. Simpati terhadap Lim Kit Siang kerana 'sudi' bertanding di bawah tiket PAS menjadi satu strategi licik bagi meraih undi Melayu.

7. Penerimaan PAS pula terhadap kemasukan Lim Kit Siang semakin dipersoal.

8. Kerana akhirnya Parti ISLAM tersebut akan mempertandingkan individu yang selama ini mengecam Agama Islam, Kedudukan Istimewa Orang Melayu dan pelbagai lagi yang dikira sensitif bagi orang Melayu.

9. Bapa kepada tragedi berdarah 13 Mei ini juga akhirnya dapat menembusi halangan terakhir beliau untuk menguasai PAS. Mungkinkah akibat daripada bertanding di bawah tiket PAS beliau boleh menjawat jawatan parti? Jikalau begitu benarlah bahawa DAP yang bakal menggantikan PAS!




10. Pelbagai persoalan muncul akibat daripada tindakan ini, tetapi yang pastinya Lim Kit Siang seolah-olah boleh menjangkakan bahawa DAP akan dibubarkan oleh ROS.

11. Diharapkan agar orang Melayu khususnya penyokong PAS tidak akan tertipu permainan licik Bapa Rasis ini.

12. Gunakan Hak Untuk Berfikir Sebelum Hak Untuk Bersuara!


Baca Artikel Menarik Dibawah:


















No comments:

Post a Comment